PER QUÈ HE PLORAT ( MAR I CEL)...

-BLANCA:Sempre he mirat a l’infinit...
Sempre he buscat l’última estrella...
Sempre he pensat, sempre m’han dit...
Que el món és una meravella...
Jo que en les nits de somni ardent...
En blancs llençols i en parets blanques...
Veia passar feliç la gent...
Amb la mirada clara i franca...


- SAÏD: Sempre he mirat de ser el més fort...


-BLANCA: Jo sempre he vist florir la sort...


- SAÏD: Sempre he lluitat per sobreviure...


- BLANCA: Jo al meu voltant he vist somriure...


- SAÏD: Sempre he volgut morir matant...


- BLANCA: Tota la vida he estat jugant...


- SAÏD: Sempre m’he anat jugant la vida...


- BLANCA: I no m’han fet mai cap ferida...


- SAÏD: Perquè ha plorat?
Perquè ha plorat?
Com mai no havia vist plorar.?


- BLANCA: Què m’ha passat, què m’ha passat?

Per què he plorat?

Per què he plorat?

Per qui no havia de plorar


- BLANCA I SAÏD: Per què he/ha plorat,
Per què he /ha plorat
Per qui no havia de plorar?
(Com mai no havia vist plorar)



- BLANCA: Ara em desperto al fons d’un pou...
Veig que en el món la gent s’odia...
I en la foscor tot es remou...
Com si no hi fos la llum del dia...


Per ells la guerra és l´important
I tot és lluita i envestida
D’homes ferotges i inhumans
Que no s’estimen ni la vida...


- SAÏD: Però en aquest món cruel i sord...


- BLANCA: Però en mig de l’odi i de l´horror...


- SAÏD: hi ha qui no vol arrossegar-se...


- BLANCA: hi ha qui no es creu aquesta farsa...


- SAÏD: hi ha algú que porta un món tan nou...


- BLANCA: veig una llum al fons del pou...


- SAÏD: que em fa tornar començar a viure...


- BLANCA: hi ha algú que lluita per ser lliure...


- SAÏD: Per què ha plorat?
per que ha plorat? Com mai no havia vist plorar?...


- BLANCA: què m’ha passat
què m’ha passat?
Per què he plorat,
per què he plorat
per qui no havia de plorar?



- BLANCA I SAÏD: Per què he/ha plorat,
Per què he /ha plorat
Per qui no havia de plorar?
(Com mai no havia vist plorar)



P.d:Añoranza tal vez?...

Comentarios

Entradas populares de este blog

MERECES...

CONSTELACIONES... ( 3 DE MAYO DE 2009)

QUÉ TEXTURAS PINTAN LAS NUBES?...